Stolničení Stolničení

Autor:
Řadit:
26.03. 13

Servis dezertů

Ročníky: SŠ 2.,
Vyučující pustí na interaktivní tabuli dumku, žáci si opisují poznámky do sešitů a zapojují se u tabule do řešení otázek.
(0 x)
26.03. 13

Servis kávy

Ročníky: SŠ 2.,
Vyučující pustí na interaktivní tabuli DUMku, žáci si zapisují poznámky do sešitu, u tabule řeší jednotlivé úkoly a sledují video na téma zdobení kávy.
(0 x)
26.03. 13

Servis kávy - test

Ročníky: SŠ 2.,
Vyučující pustí na interaktivní tabuli DUMku, žáci si opisují otázky na papír, řeší jednotlivé úkoly - každý samostatně a poté, co pedagog vybere testy, žáky vyvolává k tabuli k řešení otázek.
(0 x)
26.03. 13

Servis lihovin - test

Ročníky: SŠ 2.,
Vyučující pustí na interaktivní tabuli DUMku, žáci si opisují otázky na papír, řeší jednotlivé úkoly - každý samostatně a poté, co pedagog vybere testy, žáky vyvolává k tabuli k řešení otázek.
(0 x)
26.03. 13

Servis míšených nápojů

Ročníky: SŠ 2.,
Vyučující pustí na interaktivní tabuli DUMku, žáci si zapisují poznámky do sešitu, u tabule řeší jednotlivé úkoly a sledují video a fotky míšených nápojů.
(0 x)
26.03. 13

Servis míšených nápojů - test

Ročníky: SŠ 2.,
Vyučující pustí na interaktivní tabuli DUMku, žáci si opisují otázky na papír, řeší jednotlivé úkoly - každý samostatně a poté, co pedagog vybere testy, žáky vyvolává k tabuli k řešení otázek.
(0 x)
26.03. 13

Servis nápojů

Ročníky: SŠ 2.,
Vyučující pustí na interaktivní tabuli dumku, žáci si opisují poznámky do sešitů, sledují video a zapojují se u tabule do řešení otázek.
(0 x)
26.03. 13

Servis nápojů - test

Ročníky: SŠ 2.,
Vyučující pustí na interaktivní tabuli DUMku, žáci si opisují otázky na papír, řeší jednotlivé úkoly - každý samostatně a poté, co pedagog vybere testy, žáky vyvolává k tabuli k řešení otázek.
(0 x)
26.03. 13

Servis obědů

Ročníky: SŠ 2.,
Vyučující pustí na interaktivní tabuli dumku, žáci si opisují poznámky do sešitů a zapojují se u tabule do řešení otázek.
(0 x)
26.03. 13

Servis piva - test

Ročníky: SŠ 2.,
Vyučující pustí na interaktivní tabuli DUMku, žáci si opisují otázky na papír, řeší jednotlivé úkoly - každý samostatně a poté, co pedagog vybere testy, žáky vyvolává k tabuli k řešení otázek.
(0 x)
26.03. 13

Servis polévek

Ročníky: SŠ 2.,
Vyučující pustí na interaktivní tabuli dumku, žáci si opisují poznámky do sešitů a zapojují se u tabule do řešení otázek.
(0 x)
26.03. 13

Servis polévek a dezertů - test

Ročníky: SŠ 2.,
Vyučující pustí na interaktivní tabuli DUMku, žáci si opisují otázky na papír, řeší jednotlivé úkoly - každý samostatně a poté, co pedagog vybere testy, žáky vyvolává k tabuli k řešení otázek.
(0 x)
26.03. 13

Servis přesnídávek, svačin a obědů - test

Ročníky: SŠ 2.,
Vyučující pustí na interaktivní tabuli DUMku, žáci si opisují otázky na papír, řeší jednotlivé úkoly - každý samostatně a poté, co pedagog vybere testy, žáky vyvolává k tabuli k řešení otázek.
(0 x)
26.03. 13

Servis snídaní

Ročníky: SŠ 2.,
Vyučující pustí na interaktivní tabuli dumku, žáci si opisují poznámky do sešitů a zapojují se u tabule do řešení otázek.
(0 x)
26.03. 13

Servis snídaní - test

Ročníky: SŠ 2.,
Vyhodnocení znalostí žáků po úvodním tématu základní pojmy - software
(0 x)
26.03. 13

Servis vína - test

Ročníky: SŠ 2.,
Vyučující pustí na interaktivní tabuli DUMku, žáci si opisují otázky na papír, řeší jednotlivé úkoly - každý samostatně a poté, co pedagog vybere testy, žáky vyvolává k tabuli k řešení otázek.
(0 x)