22.10. 12
Merchandising
Cílem výukového materiálu je studentům představit další složku propagace a tou je merchandising. V úvodní části se studenti naučí charakterizovat merchandising. Ve druhé části materiálu se studenti budou snažit rozdělit jednotlivé aktivity merchandisingu do kategorií. Ve třetí části materiálu se studenti definovat aktivity merchandisingu v řízení dodavatelského řetězce.
Ročníky:
SŠ 1.,
SŠ 2.,
SŠ 3.,
SŠ 4.,
Stáhnout
počet stáhnutí: 9
Další materiály tohoto autora
27.11. 12 | Time management | Stáhnout |
27.11. 12 | MBO | Stáhnout |
27.11. 12 | Role manažera | Stáhnout |
27.10. 12 | Management | Stáhnout |
14.10. 12 | Public relations | Stáhnout |
07.08. 12 | Podpora prodeje | Stáhnout |
04.08. 12 | Reklama | Stáhnout |
14.05. 12 | Propagace | Stáhnout |